tirsdag 12. april 2011

NÅ er det endelig skikkelig vår :)

blaaveis-11april_01

I går var Ardvinna og jeg ute på ridetur i marka :) Red over til travbanen, og over skogen er det nesten bart nå ! Deilig:) Der sola ikke kommer til, er den enda snø/is på stien, men langs gjordene, er det bare isklatter hist og pist, og tvert snøe går, står blåveisen klar til å pryde marka <3. Måtte stoppe og hoppe av Ardvinna i går, helt ned på bakken og ta nærbilde av de vakre blomstene :) Og jeg som er avhengig av gardintrapp for å komme meg opp på den store damen, måtte finne en stubbe i går :) hehe.

2011-april11-ardvinna_01

Ardvinna trener bra, og NÅ regner jeg med det blir BARE fin bane på Leangen framover. Da blir det travløp uten sko, det tror jeg vil gjøre susen :)

Denne vinteren har vært veldig lang. Den 8. november kom vinteren “over natta” og siden har det ligget snø faktisk. Tildels mye snø, og fine treningsforhold. Drøye fem måneder med vinter – ganske lenge. Mens “den står på” er det stort sett greit (så lenge det ikke regner og er blåis/holkeføre/slaps etc), men nå som våren er et faktum, er det nesten rart og tenke på 20 kuldegrader og lang vinter :) Phu, godt det er over for denne gangen. NÅ ser vi bare fram til en fin vår, ikke så kald som i fjor, da hadde vi kuldegrader langt ut i mai! DET vil vi ikke ha i nå, sol og varme er velkommen :))

Annelise

Ingen kommentarer: