mandag 22. juni 2009

Midtsommertravet – Del I

Årets største travfest er over for denne gang, og helga har vært preget av hest og trav :) To hele dager på Leangen med MASSE flott hester passet meg bra . I tillegg til at jeg har fått trimma pekefingren min (tatt en del bilder ja …..hehe), har Pondus fått seg ei fin treningsøkt på lokalbanen søndagen. Er fremdeles veldig fornøyd meg gutten, synes han har utviklet seg veldig veldig bra siste tiden. Det er GØY å trene Pondusom dagen :)

Yellow og Blessen har fremdeles sommerferie , og gutta nyter gress og “onkel-rollen”. Rigeljenta tok seg ikke i første forsøk, og står nå med halen opp og flørter med Yellow. I morgen skal hun sjekkes igjen, så vi får se om det ikke blir stort fint egg, og full klaff på neste forsøk :) Blessen har snart hatt 2 uker helt fri, velfortjent fri! Men snart er det vel på tide å dra i gang gutten lett, så ikke beitevomma blir for stor!

Har kommet meg igjennom lørdagens bilder fra Leangen, og de er lagt ut >> HER

Annelise

Ingen kommentarer: