søndag 26. april 2009

Stor og tung :)

Rigeljenta begynner virkelig å bli stor nå, og vi er straks inne i svangerskapets siste måned. I teorien kan hun “ploppe” når som helst, men det er ikke noe som tyder på at hun har slike planer enda. Men jeg er utolmodig, så hun kan godt sette i gang sånn midt i mai .

I natt har Jenta og Jourashec samt shettisene stått ute faktisk. Så varmt og fint vær, reine sommeren, så årets første utenatt ble i april måned ! Ikke dårlig. Blessen og Pondus fikk tilbringe natta på boks, lettere å ha kontroll på foring etc for gutta når de sover inne.

I dag lå Rigeljenta og slappa av da jeg kom til stallen;

2009-26april09_01
Hilste pent da jeg kom oppover :) For så å legge seg til å snorke videre:

2009-26april09_02

Ikke bare jeg som setter pris på sol og varme nei, Jenta ruller seg og nyyyyter sola:

2009-26april09_03

I det hun legger seg til å sove videre, titter hun opp på meg; “sitt du der enda ja ?

2009-26april09_04

Jaja, så sover vi litt til :)

2009-26april09_05

Sjekk den magen, håper det bare er en der inne :)

Annelise

1 kommentar:

Anonym sa...

Vakker, rund dame som tar livet med ro! Og så så fin hun er i pelsen :) Gleder meg til å se hva magen skjuler!