onsdag 1. april 2009

De “hotte” gutta på Leangen :)

Sist mandag gikk Blessen et tidlig løp, og vi tok oss tid til å se på Leangens kaldblods elite som gikk kl 20:00. Ikke så ofte jeg har tid å se på andre løp, men denne gangen ville jeg ha med meg de “hotte” gutta. Løpet var sprint, 20 meter tillegg ved tjente 600.000,- og 11 hester stilte til start. Ser i programmet at to av gutta er balleløse, resten er fyrrige hingster. Og jammen er de en flott skue . Ingen tvil om at dette er topp trente gutter, høytytende idrettsutøvere av GOD klasse.

Slått Eld, Junior Jokeren og Slettvoll Rambo var spilte favoritter, men seieren gikk til Troll Jokeren kusket av Andre H. Stensen. Tok litt bilder, fotolyset var ikke det beste, og dessuten løp de så fort både i defilering og i løpet, at jeg rakk ikke knipse alle gutta ….hehe. Men er er noe;

troll-jokeren-30mars2009
Over; vinneren defilerer her :)

slettvoll-rambo-30mars2009
Over; nr 2 i mål, en svart staslig hingst dette :)

prins-juventus-30mars2009
Over; Prins Juventus fikk en frin 3.plass En flott hingst som også har et behagelig gemytt :)

sundbo-kravall-S-30mars2009
Hest nr 4 i mål, Sundbo Kravall * (S*), en ny avlshingst på Lauvåsen :)

Hest nr 5, Kjørstad Spik rakk jeg ikke feste på “papiret”.

slaat-eld-30mars2009

Men Slått Eld fikk jeg bilde av, han knet siste pengepremien denne mandagen :)

Er er de som ikke fikk premie jeg rakk å knipse i farta;

frisli-to-jo-30mars2009

bjorkastjern-30mars2009
(Over; Bjørkastjern har samme far som Vinge Blessen; Alm Silver).

lumjor-30mars2009
Til slutt; Lumjor, Bergenser som har gjort Trønder av seg denne avls sesongen – står hos Magne Olsen.

Annelise :)

Ingen kommentarer: