torsdag 30. april 2009

Dette er min arbeidsplass ;-)

2009-30april-blessen

Jepp, flott utsikt har jeg om dagen, enten det er Blessen eller Pondus som er forspent :) Alle årstidene har sine flotte sider, men våren er spesiell . Vinteren er flott den, når det er kaldt og snø, og masse fine veier å trene hest på – helt klart :) Men våren, ….finnes det noen vakrere ?? I disse dagene er våren helt spesiell, det er varslet om en rekordvarm aprildag i dag – jeg bare bare gleder meg DEILIG :)

Hestene fungerer også fint om dagen, Vinge Blessen fikk en fin økt i går – formen er fremdeles upåklagelig. Pondus har roet seg litt nå når snøen har smelta, og det ikke renner bekker og fosser overalt. Gutten skal få seg en tur til Orkdalen Tråvpark i helga, og delta på 2-årsrekrutten lørdag, samt unghingst-utstilling søndag ! Spennende! Det kjøres også mønstringsløp for 2-åringer på Orkdal i helga, men vi nøyer oss med 2-årsrekrutten denne gangen :)

Rigeljenta går å ruger, og jeg har enda is i magen. Damen sjekkes ja, jur og muskler rundt halefestet er gjenstand for mye oppmerksomhet, men jeg “flytter” ikke opp i stallen riktig enda… ;-)

Men nå skal jeg ut i sola og trene hest :)

Annelise

Ingen kommentarer: