tirsdag 21. oktober 2008

Så reiser Flyvert sørover ...

Da, har jeg kjørt "litj'guten" til hestetransporten, og Flyvert drar på nye eventyr sørover i morgen tidlig. Rart, veldig rart i grunnen. Men det har tatt tid å komme til denne konklusjonen, og når jeg først har bestemt meg, er det i grunnen like greit å få det overstått. Etter og ha veid fram og tilbake en god stund, fant vi ut her hjemme at "nok er nok". Flyvert ble annonser for salg, og nå reiser han ....

Flyvert har vært ung og lovende veeeldig lenge, og etter å ha prøvd, - å feila, og atter prøvd igjen, tror ikke jeg at vi får til traver av gutten her.

Her er Flyvert fra aller siste treningsøkta på ridebanen: løper mot nye eventyr;

flyvert-21okt-2008_01
Det er i allefall en vakker og snill hest som reiser, og jeg ønsker nye eiere lykke til med "litj'guten min" .

Annelise

Ingen kommentarer: