mandag 27. oktober 2008

Nei og nei .... usj så¨teit :(

Jørgen pleier å si at det er bare hester som 'driter på draget', men i går var det jammen meg min tur gitt smile_embaressedsmile_angry. Fryktelig trist for Blessen sin del, at mutter'n ikke klarte å holde seg på rett plass i volta si. Ble bortvist fra start pga dårlig volting, og jeg gremmes ...gremmes og atter gremmes (!!).

Værst er det for hesten, Blessen er endelig frisk i foten sin, og har vært svært kvikk og positiv i trening siste måneden. Vi hadde sett fram til en fin gjennomføring på banen i går. Så ble det ikke sånn. ÆSJ...! huff og dobbelt-æsj! Hvor mange omstarter det var i løpet i går er jeg sannelig ikke sikker på, 5 tror jeg (kom ut av telling). Både jeg og en av de rutinerte kuskene ble bortvist fra start. Sånn kan det gå når det er 10 hester soms starter fra samme distanse, blir fort litt krøll da, både for urutinerte amatører (meg!) og de rutinerte kuskene.

Men jeg gremmes helt ut i tåneglene og vel så det..... huff...

Ingen kommentarer: