mandag 27. oktober 2008

PONDUS :)

Jepp, jeg har fått meg Pondus :) Skikkelig Pondus;

pondus-26okt2008_02

 

Sjekk det blikket, flott kar heart. Dette er helbroren til det føllet vi lager oss selv nå, altså etter Rigeljenta og Lome Elden. Sigund Hansen er oppdretter, og nå har vi skrevet kontrakt, og jeg er medeier i den flotte gutten sammen Sigmund.

Pondus har stått på utegang i i fjor vinter, kjørt inn hos travtrener og står nå til vidre 'bane-temming' hos Arne Nilsen på Leangen. Til helga henter vi han, og da blir han oppstallet på Trøen, og vi går spennede dager i møte.

I går var vi å hilse på gutten, har ikke sett han på en drøy måned, og han har vokst! veldig. Ser ut til å bli fin størrelse på han.

Og farger, tja - hva kalles denne fargen da ?? :)

pondus-26okt2008_01

"Vanilje-gul-brun-svart" hest med hvit rompe, stort bless og blå øyne :) ??...

..... trenger jeg å si at jeg gleder meg :)

1 kommentar:

Klara sa...

Det blir moro. Utrolig festlige farger på han ja. Blir spennende å se hvordan de også lander ettehvert.