søndag 6. mars 2011

Fiiiine treningsforhold :)

Det kom “en liten vinter igjen”, og da ble det sååå fint, mye finere enn den isholka vi hadde en liten periode. I dag fikk jeg trent to hester med de pusta og pesa i Holmenkollen og gikk 5-mila. Egentlig burde det være VM hver helg, for i dag mens de norske gutta gikk for gull i Kollen, fikk jeg trene hest i fred og ro, og hadde både marka og veiene nesten helt for meg selv ;-)

2011-6mars-jenta_01
Eldjenta fikk ei økt med lettere “tempo-jogg” på Flata, måtte bare benytte oss av de flotte forholdene snøen gav :)

Sunflower fikk klatre litt i bakkene, samt en tur innom Beistadmoen. Der lå skogsbilveien “lett nedsnødd” og nesten urørt (mulig en elg som har tusla der i går kveld):

2011-6mars-sun_01
Det er IKKE lov å klage på snø og vinter, når vi bare skrive 6 mars enda, og se flott som det er med snø kontra isholke :))  Storkosa oss i dag!

I morgen skal Ardvinna på Leangen, og jeg kjenner jeg grue/gleder meg, håper virkelig på en fin løp uten noe “tull” i morra, det blir SÅÅÅ spennende !!

Annelise

Ingen kommentarer: