søndag 1. november 2009

Et år siden :)

Nå er det jammen et helt år siden vi henta Pondus på Leangen. 31 oktober 2008 ble gutten henta, og samme dag var han ute på Trøen første gang;

pondus31okt2008-06

Så utrolig mye han har utviklet seg og vokst på denne tiden. Fra å være en liten kar (faktisk ikke så veldig liten, ca 147cm på manken allerede da), har han vokst seg STOR og flott !! Utviklet seg masse, fra å være relativt sky og var, til nå å være en skikkelig staut kar! ;-)

Utrolig som tia flyr !!

Annelise



5 kommentarer:

Nevvi sa...

Det er så artig med sånne småtasser for de forandrer seg så mye. Egentlig kom jeg inn her for å klage litt på manglende oppdatering, for på siden min står det at du ikke har lagt inn innlegg her på en evighet. Jeg ser jo nå at det tydeligvis bare er heng i systemet, så da får jeg klage på meg selv som ikke har sjekket skikkelig selv.

Annelise Wara sa...

Du - det er noe "heng" i systemet ja, for i min blogg, er det et par som oppdateres, og flere som ikke gjør det ..... men som allikevel oppdateres ?? Av de jeg har lenket til er det bare ELX og Klara som ser ut som de oppdaterer bloggen sin, mens de andre står å "henger" på noen gamle innlegg..... Spørs om vi gjør noe feil ??? Har ikke helt forstått hvorfor det er slik jeg da ??

Nevvi sa...

Jeg skjønner det heller ikke... Må snuse litt på det i morgen under forelesning. Har ikke noe bedre å gjøre da uansett.

Annelise Wara sa...

Jeg har prøvd å blogge både rett fra blogger sine hjemmesider, og fra Window Live Writer, ser ikke ut til å ha noen betydning det. Jeg forstår rett og slett ikke hvorfor det er slik, har snusa uten å finne svar. Har ikke spurt Klara eller ELX enda hvordan de gjør det, men de gjør det åpenbart på den rette måten ;-)

Nevvi sa...

Eller så er det rett og slett en systemfeil ;)