søndag 23. august 2009

Begynner å bli stor pie nå :)

Utrolig hvor fort føll vokser !! Eldjenta har nå blitt 3 måneder, og riktig så stor og flott pie. Den “spraglete” overgangen fra føllpels er nesten over, og nå er hun så søt som sjokkolade :)

23aug-beite_03

Halen er fremdeles lys :)

23aug-beite_05
Tittei – er det meg du ser på ?

23aug-beite_01
Hun har vokst fra Bromle, som er en fin leikekompis ute på beite om dagen.

23aug-beite_02
Rigeljenta ser uforskammet flott ut om dagen, tror hun storkoser seg som mor, og kanskje drektig ? Hun ble konstantert “mest sannsynlig drektig” på dag 16 etter bedekking. Ikke egg, og ingen tegn til brunst, regner med neste års fole er på plass jeg :)

23aug-beite_04

Hun er nå usedvanlig søt med sitt “sikk-sakk-bless” :)

I morgen får hun ny leikekamerat!! Vi henter Varnes Pia m føllet Lykke Pia i morgen. Hun er også satt inn med dråper fra Spikeld, så er vi riktig heldig, får vi to flotte brune foler etter stortraveren neste sommer!!

Jeg kan nesten ikke vente :)

 

Annelise

2 kommentarer:

Klara sa...

Og jeg kan nesten ikke vente på føll bildene som vanker når det kommer lekekammerat til gårds. Det blir flott det! Hestene dine ser strålende ut. Det er alltid hyggelig å titte innom bloggen deres. :)

Annelise Wara sa...

Takker og bukker :) koslig med slike tilbakemeldinger ;-) Tok en god del bilder av "hoppemøtet" i går, skal se om jeg ikke får laget et lite blogg innlegg om det også :)Utrolig gøy å se hvordan hestene kommuniserer når de møter hverandre :)