fredag 17. juli 2009

Tom igjen :(

Skitt au, Rigeljenta var tom igjen Det var jo litt kjipt, jeg som hadde håpa på 17 mai føll neste år. Jaja, kanskje er det alderen som begynner å tynge litt ? Damen er blank og fin i pelsen, i godt holdt, virker bare blid og fornøyd om dagen, så vi prøver igjen. Har kjørt mor og datter til hingstestasjon nå, ble sjekket i morrest, og det er egg på gang. Mulig insiminering mandag. Får håpe på full klaff denne gangen, så blir det føll i begynnelsen av juni. Det er heldigvis ikke forseint enda, selv om jeg helst ville hatt maiføll neste år….. !

I mellomtiden får jeg bare smøre meg med tolmodighet, trene travergutta og håpe Rigeljenta tar seg snart. Koser meg med bilder av den valgte hingst i mellomtiden;

lop9_tangen-scott_02
Tangen Scott er lekker, ønsker meg ei borka hoppe neste år, med stjerne el bless ;-) hehe, drømme drømme drømme …..

Annelise

2 kommentarer:

MiO sa...

Det var nok bare fordi fargen ikke ble det samme som bestillingen så det må et forsøk til for å få rette blandingen :)

Annelise Wara sa...

Hehe, kanskje det er slik det henger sammen :-) Da besinner jeg meg, så sier jeg bare jeg ønsker meg et føll nest år ... ;-)