mandag 1. juni 2015

Leangen i dag :-)

Med Linna, for å kjøre løp. Egentlig hadde jeg planlagt rutinekjøring for henne i morgen, men så tikka det inn en SMS fra Leangen; purring; lite 3-åringer meldt til Leangens 3-årsserie. Etter en rask titt på innmeldingslistene, velger vi å etteranmelde Linna. Hun vet ikke forskjell på rutinekjøring og 3-årsserie, så da tar vi 3-årsserien i stedet. Ei hoppe hun gikk jevnt med sist; Rebekka, var meldt, og da får hun selskap på sitt nivå. Så vet man jo aldri med disse 3-åringene, plutselig skjer det endringer, og de utvikler seg fort.


De på tillegg vil nok raskt ta igjen strekhestene, men det er et pent lite felt, og det blir en fin "rutine-kjøring" for Linna. Holder hun seg i trav er hun god for å pynte på rekorden sin en del tror jeg, men det var dette med å trave da :-).

Dagen værmelding er ikke av den hyggelige sorten, men jeg håper de klarer å holde banen såpass ok at det er mulig å knipe noe på rekorden sin. Kommer hun seg i mål med godkjent tid (dvs ikke disk) og kniper noe på sin rekord skal jeg være fornøyd uansett hvilken plassering det holder til. 

Mai måned har vært like trist som april var, med hensyn på været. Det har regnet nesten hver eneste dag, og vi har satt både kulderekord og nedbørsrekord denne måneden. Tidlig i mai, meldte yr.no og vær-Adressa om tropevarme i juni. Vel - det varslet er vist avblåst nå, vi er kommet til 1.juni og jeg tror jammen jeg tar på med stillongsen i dag også..... jaja, slik går no dagene!

Annelise

Ingen kommentarer: