tirsdag 27. mars 2012

Den satt !!! :-))

Endelig et løp uten trafikkproblemer, “plunder og heft”, og Alfalfa fikk endelig vise at formen er på plass :-) I et ungdomsløp, med Stine Elvine Kvernberg i setet, kom seieren, etter et prikkfritt løp rett fra læreboka!! Flott innsats av begge to!!

2012-26mars-seier-alf

Etter å ha kjørt andre par utvendig, angrep de i siste sving, og Alf drog fra feltet på lette bein og vant overlegent. Stine vinker til publikum, og satt ellers helt i ro mens Alf jogga unna. Dette var ufattelig godt, og veldig fortjent for Alf som hadde maks uflaks forrige løp.

Nå ble det også litt poeng, og vi håper at 600 startpoeng er nok til å få være med i V75 løp på Leangen 14 april. Alf har et godt løp; 3-12årige varmblods 55.000 – 185.000. 2140m, autostart. Alf har tjent 176.000 nå, og står svært godt inn i dette løpet (…. måtte ha bare komme med :-).

Men her er løpet fra i går, det er bare å nyte Smilefjes som blunker:

Så pent kan det gjøres ;-)

Så går vi spennende tider i møte, for i dag har jeg meldt på Ardvinna og ELDJENTA til løp om ei uke. Det blir da første skikkelig totoløp for 3-åringen vårres, og det blir rett og slett nesten for spennende !! wow som jeg glede/gruer meg ;-)

Annelise

3 kommentarer:

Unknown sa...

Herlig løp altså,nesten man blir litt rørt jo,hehe.*Snufs* :)

Unknown sa...

Og den kommentaren var fra Veronica Lunde,siden det ikke står :P

Annelise Wara sa...

Takker :-) Ja, det var jo i grunnen rørende ;-) Jeg blir jo så hoppende glad, og klarer heller ikke å skjule det (men hvorfor skulle jeg det ;-)