mandag 2. februar 2009

Egentrim :)

På søndagen fikk Pondus bedrive litt egentrim på ridebanen, og da ligger ikke gutten på latsiden. Han jogger rundt på lette bein, i langstrakt trav, eller freser rundt i full fart med innlagte “shokka-hara-flikk-flakk” sprang…. hehe. Jeg tror rett og slett Pondus elsker å trene! I vogn må jeg holde igjen gutten, da er det min oppgave å passe på at treninga ikke blir for hard, for slike greneser eier han ikke selv …. tror jeg. På ridebanen får han bare løpe, så masse han vil, eller til han er så svett at gutten MÅ inn å tørke seg litt . Han “holder ut” på boksen en halvtimes tid – så vil han UT igjen.

Tok masse bilder i går, og litt video med kamera. Er ganske så fasinert over steget til Pondus, det går så lett så lett .

Ellers er gutten i full røyting nå, både mor (Rigeljenta) og sønn har virkelig starta på våren, og er i ferd med å slippe vinterdressen. Så tror jeg jammen Pondus vokser litt igjen, og ser plutselig høyere ut bak. Sist jeg målte var han 150cm på manken og 153cm på rumpa, får kanskje finne fram stangmålet igjen og se om det er noe bevelse :).

Annelise

Ingen kommentarer: