tirsdag 30. desember 2008

Mage ?

2008-30des-03

Er det ikke en mage der da ?en sånn der liten kul pga "spiren" ?

2008-30des-01

2008-30des-02

Damen har i allefall lagt på seg godt i høst, spiser "som en hest" og har enda ikke vist noe brunst. Hun ser godt ut gamlemor, og ser ut til å kose seg ut sammen med Blessen for tia. Jeg går og gransker denne magen og lytter og kjenner.... hallo - du der inne ... er så nysgjerrig. Det er snart nyttårsaften, og 2009 står for døren. Blir et veldig spennede heste-år for meg og mine dette. Blessen starter med løp alerede 5. januar, et ganske bra løp for gutten så vi håper på "peng og poeng". Pondus skal også prøve seg i 2009, mønstringsløp blir årets store mål for littj'guten! .... Så kommer spiren ... Jepp, vi har masse og se fram til :), jeg gleder meg til 2009 :)

Annelise, som ønsker alle et riktig Godt Nytt År :) Takk for 2008.

Ingen kommentarer: