mandag 21. oktober 2013

Litt rolig periode for Lill Faksa nå :-)

Nå er vinteren like om hjøret, men enn så lenge har det ikke falt noe snø hos oss enda :-) Godt er det, og vi har nytt en flott og kald høstdag på søndag. Godt med sol og blå himmel, etter en periode med masse tåke og noe nedbør. Lill Faksa har fått litt rolig "trim" på ridebanen, hun er ikke helt "kurrant" for tiden, virker ganske "åpen i leddene", hun er ung og i vekst ! Eller - kanskje ikke vekst sånn i høyden, men i kroppens sammenføyninger ;-) Er litt sånn; systemet svarer ikke, så hun skal få litt ro en ukes tid, slik at kroppen får "sette seg" litt. Alternativt har hun fått seg en strekk, er litt mere motstand i høyre skulder ved tøyning, samt litt ukurrant når jeg longerer på venstre hånd. Vi får ta en litt rolig periode nå, og se om det hjelper.


IMG_1580


Hun er nå uansett stor og flott, og litt "grønn" på dette med longering enda. Nå tok vi en runde på ridebanen mere for at jeg skulle få se henne i bevegelse, begge veier, for å finne ut at om det er noe vont noen steder. Vi tar ei uke fri nå, og hjelper ikke det får vi rope på en eller annen som kan ta en mere faglig/profesjonell titt :-D.


IMG_1584


Så tester jeg ny blog editor ;-) Har konvertert til Mac, og dermed minsta jeg Windows Live Writer (WLW) som har vært helt suveren for meg. Spent på hvordan dette blir. Et aldri si lite søk med min beste venn google ;-) forteller meg at dette med blogeditor for Mac er et forsømt felt …!! De fleste Mac brukere innrømmer glatt at WLW er suveren (om de har brukt den), og at det ikke finnes noe like godt Mac alternaativ, dessverre. Prøver ut MarsEdit og Ecto, får se hva jeg ender opp med ! Må jo ha program for enkel blogging her i gården :-D.


Annelise



Ingen kommentarer: