fredag 8. februar 2013

Koselig ridetur II

Line hadde fri fra jobb i går, og tok seg en tur hjem med div utstyr etter salg av sin hest, OG for å bli med mamma på ridetur i marka. Været kunne ikke blitt bedre, strålende sol, blå himmel og noen kuldegrader.

Alf og Sunflower fikk dermed en kjempetrivelig ridetur i marka sammen :-)

2013-feb07-alf-Line_001

Mens jeg trives best med våre hopper, er Line mere “fan av” snille vallaker, så Alf fikk gleden av å ha Line på ryggen.

2013-feb07-alf-Line_002

Etter å ha traska litt i skogen, fikk de en tur på isen. Galopp i snøen, kjempegøy for hele gjengen!

2013-feb07-alf-Line_01

Jepp, det er iskaldt! Sola når ikke ned på Møssjøen vinterstid, så der er det friskt!

2013-feb07-alf-Line_003

Så avslutter vi treninga med en tur i skogen og sola igjen ! Skikkelig basistrim å vasse i dyp snø over “knatter og knøs” for hestene. Blir trim av helt andre muskelbrupper enn de store “løpe-motorene”.

2013-feb07-alf-Line_004

Det er ikke mye “auto-strada” i marka, her blir veien til mens vi går, og kvist & kratt forseres. Her forsvinner Line og Alf straks :-)

2013-feb07-alf-Line_005

OG snøen havner i Line sin nakke mens Sunflower og jeg venter på tur ;-) hehe

Trivelig dag i stallen :-) Nå venter ei helg på Gardemoen ca for min del. Skal på Oppdretter seminar siden jeg er oppdretter av hele en – EN – hest (Eldjenta). Det kan ikke bety annet enn at jeg har MYE å lære der !

Annelise

Ingen kommentarer: