tirsdag 28. juni 2011

Hun strålte i dag Solsikka vår :-)

Nå har hun trent så fint hjemme en stund, så i dag tok vi turen inn til Leangen for å teste formen. Hadde avtalt et arbeid med Jomar Blekkan, og han var strålende fornøyd med damen.

Varma henne selv, og så fikk hun gå et arbeid over full distanse med Blekkan, og det gikk unna i 1.24 tempo, selv om hun gikk for "halv maskin" og alene. Hun blir litt "laidback" når ingen ligger på siden å pusher henne, og hadde ikke akkurat høy puls da hun kom inn . . . Mye å gå på, og veldig fint et trav var kusken's konklusjon. Det er bare å starte ja - så nå blir det løp, neste mandag :-0.



Her har hun akkurat kommet inn, og skal straks en tur i dusjen. Hun oppførte seg veldig pent i dag, ikke noe tull og tøy, rett og slett eksemplarisk, så hun er i ferd med å bli voksen ;-)

Neste mandag blir en travel dag på Leangen. Da skal jeg kuske Ardvinna selv i et dameløp, så skal Stensen få ta seg av Sunflower. Og jeg har sommerfugler i magen allerede :)

Annelise

5 kommentarer:

Julie sa...

Alltid morospennendeskummelt med debutant - lykke til!!

Annelise Wara sa...

Å - jeg synes bare det er kjempeskummelt og skremmende ;-) Nå skal jeg gå å grue-glede meg en hel uke ...sukk :-)

Elisabeth Jensen sa...

å dette blir spennende Annelise! Men jeg tror nok Sunflower gjør det veldig fnt, bare hun holder hodet kaldt.

Blir morro og kjøre Ardvinna da, skal krysse fingrene på heie på dere.

Annelise Wara sa...

Takk for det :-) For Solsikka sin del er det nok en fordel at hun klarer å holdet hodet kaldt ja ;-) og kommer seg ut av volta i rett gangart. Hun har veldig konkurranse-instinkt, og vil mye, bare hun "vil det" i trav så :-) hehe.

For meg og Ardvinna sin del, så gruuuuer jeg meg...hehe, men har heldigvis fått et spor jeg behersker, så får vi vel bare la det stå til. Men det blir slitsomt å gå såååå lenge med sommerfugler i magen altså ;-)

elx sa...

Så flott med gladoppdatering. Og så gleeeder jeg meg til å høre hvordan det går med alle tre damer på mandag!

*heia*
elx & kompani