mandag 13. september 2010

Black Beauty ;-)

Jeg må jo bare innrømme det, at som lita jente med hestedilla helt ut til tåneglene, drømte jeg om Black Beauty, eller Silkesvarten som han het på NRK 1 den gangen. Vel, nå er jeg voksen, og trenger heller ikke drømme lengre, for jeg har en svart skjønnhet på stallen;

2010-13sept-ardvinna_01
Riktignok en smule solbleket dame, men er hun ikke flott ?

2010-13sept-ardvinna_06
Muggsårene i kodeleddet har grodd, forkjølelsen ser ut til å være på full retur, og hun strålte omkapp med sola der hun show’a for meg ute i dag.

2010-13sept-ardvinna_052010-13sept-ardvinna_03
2010-13sept-ardvinna_04

Etter hun har “rast” litt fra seg, jobba vi litt med lange tøyler på ridebanen. Hun jobber veldig godt, og har så masse framdrift at det er en fryd.

Også Eldjenta fikk prøve seg noen runder på lange tøyler i dag :) Vi kom så langt at hun forsto at hun skulle gå med meg halvveis på siden, halvveis bak. Og det var dagens økt, tok det veldig lett Eldjenta !

Annelise

2 kommentarer:

Elisabeth Jensen sa...

Hun er jo så utrolig lekker!! Blankere enn det får d det ikke.

Annelise Wara sa...

Takk for det :) Ingen hester som kan bli så blink som de svarte ;-) (.....og ingen som kan bli så grå heller..... etter å ha rulla seg hihi) I dag har vi vært på banen (lokal) og kjørt litt tempo intervaller, hun fungerte FINT :)