mandag 18. mai 2009

Kommer føllet i natt tro ?

Tja – si det. Større sjangse for denne natta, enn de to jeg har sovet i stallen . Eller sovet og sovet ….? hehe litt har det blitt, men ikke mye. Rigeljenta har vært stor og tung lenge, og juret har vært kjempestort en god stund. For et par dager siden endret innholdet seg litt, fra gul gjennomsiktig seig væske, til litt mer gråaktig “melkelignende” væske. Som urutinert “førstegangsfødende” jeg er – tok jeg straks med meg sovepose til stallen, for å passe den høydrektige damen.

Men i ettermiddag kom melka, hvit – kumelkhvit - melk, og da tror jeg kanskje småtten kommer i natt også :). Er straks på vei til stallen nå, og håper jeg kan skrive om den nyføldte i morgen :) ER SÅ nysgjerrig på hva den digre magen inneholder, så JA, i natt vil jeg det skal skje :)

Annelise

2 kommentarer:

Julie sa...

å... så spennende!

Nå kommer jeg til å sitte å trykke F5 på bloggen din i hele dag :p

Marianne sa...

Eeeer det blitt noe føll eller? *ikke nyskjerrig* :op