søndag 1. mars 2009

Vinteren holder grepet :)

Kong Vinter gir seg ikke så lett, og i går hadde vi nok en fantastisk vinterdag. Sol og blå himmel, ok – litt kald vind, men sola varma midt på dagen. Pondus trener fint for tia, litt roligere i vogna nå og har det ikke like travelt. Fremdeles er gutten ganske skvetten, men han “tar ikke av”.  Hopper litt til med det samme, men tar seg fort inn. Biler av normal størrelse er ikke så farlig lengre, men kom ikke her med en stor brøytebil: huff; skummelt !!

2009-28feb-pondus_02

Gutten vokser fremdeles, og er ganske høy bak om dagen. Så vidt jeg ser over rumpa hans . Nå ruver ikke jeg i terrenget akkurat, med mine 164cm på strømpelesten. Men Pondus ruver mer og mer, kan snart roe veksten nå, er stor nok synes jeg .

2009-28feb-pondus_01

Det er i grunnen bare godt å trene hest når vinteren er på sitt aller beste. I dagen i går (28 feb) var i grunnen en fin dag. “Reservedagen” min, siden det ikke er skuddår i år .

2009-28feb-blessen_01

Blessen fikk stå i luftegården og “ladet sine batterier” i går. Han skal gå løp i dag, og nå er det like før jeg skal opp å hente gutten for å ta turen til Leangen. Spennede !!

Annelise

Ingen kommentarer: